gebebirisi08 benim kese betam 8000’lere gelince görülmüştü. 6. haftanın sonu, 7. haftanın başı gibiydi. dış gebelikten şüphelendiler ama beta düzenli arttığı için ve keseye benzer bir yapı gördükleri için bir sorun olmamıştı. aynı gün hem kese hem bebek hem de kalp atışları görünmüştü çok şükür.