Benim kendi Doktorum riskli gebelik uzmanı her randevumda zaten detaylı incelikte Tepe Prime Kutlugül Yüksel hanıma gidiyorum.Detaylı için Levent Kuşçu var Tunalıda düzen laboratuvarının olduğu binada☺ İlk bebeğimde ona gitmiştim ama şimdi ikincide amniyosentez yaptırdım kromozomlarına kadar incelendi mecburen, o yüzden Atatürk hastanesinin Doktoru Ali İpek çok tavsiye ettiler bi arkadaşım doktor randevuda aldı oraya gidicem ücret ödemicem.Öyle denk geldi...Bir arkadaşım da Aydan Biri ye gitmişti Next Level Avm oda çok memnun kalmıştı.Teyzem Eyüp Ekiciye gitmişti o Zaten bilinen en iyi doktorlardan biliyorsunuzdur