zeynepaltnts66 Dmrumrnns bende bugün yaptım 13 u adet günümdu erken testte negatif çıktı acaba değişiklik olur mu yarını merakla bekliyorum böyle olan var mi acaba
Dmrumrnns rabia06rabia göremedim ben canım ben perşembe yaptım çıkmadı birdaha yapmadım erken leke gelirdi adet öncesi daha yok inşallah vardır yumurtlamadan 12 gün sonra yapmıştım
semagnydn rabia06rabia bu da benim bugünki testim yok yani artık test yapmıyorum âdeti bekliyorum ben kızlar 😂https://mutluresim.com/images/2026/04/12/X9j5uo.jpeg
vajzkzanoz rabia06rabia eski ama bir kaç gün önceki kurumuş şimdi bozuk da olabilir test bilmiyorum inanmiak istiyorum hamile olduğuma ama ovulasyon testi yaptım ikisi kırmızı çıkmıyor
melikeaytekin Ben yaptım 13 yada 14 u regl Ikı tane olan sabah ılk ıdrar awox ınovita buda mıratech ıkıncı ıdrarımla yaptım 4 saat bekledım
vajzkzanoz melikeaytekin sizden ricam ovulasyon testi varsa yapar mısınız ikisi de pozitif çıkıyor mu
rabia06rabia vajzkzanoz bence erken gebelik testi yap cnm bunda var gozukuyo ilk 5 dk içinde çıktıysa test bozuk degildir
nilruhu melikeaytekin sizin net var 🙏🏼🥰sağlıkla nasip olsun inşallah 🤗 dpo kaçta olduğunuzu biliyor musunuz ovülasyon takip etmişmiydiniz? Birde belirtileriniz oldu mu?
melikeaytekin nilruhu dpo 13 deyım klomen kullandım bu ay belırtılerım dpo 9 da basladı yerlesm o covar olmus olabılır belım agrıyor kasıklarıma ıgneler batıyor goguslerım acıyor ama bugun boraz daha hafof ıkı gundur mıdem bulanıyor