babyhm0 canım 35+3 teyim doktorum 39. Haftayı görürüz diyor ama ben geç bile kaldığımı düşünerek çoktan başladım yavaş yavaş kendimi çok yormadan yapayım dedim ama pertim çıktı valla 2 tane kızçem var onlar okuldan gelene kadar dolap içlerinden başladım hem bahar temizliği hem doğum temizliği oluyor ama çok detaylı girdim hem ayıklıyorum eşyaları hem silip yıkayıp yerleştiriyorum.içime sinerek yapıyorum en son kadın çağırıp camı kapıyı sildiricem okadar geri kalanları hallediyorum.