Kızlar doğum temizliği yaptınız mı ya da yapmayı düşünüyor musunuz ? Eğer yaptıysanız kaçıncı haftada yaptınız/yapacaksınız?
Ben şuan 35+2 yim doktorum nisanın 27 sinde bebeği alırız dedi temizliğe erken diye düşünüyorum 🤔 bir yandan da başımıza ne gelecek bilmiyoruz ani suyum gelse ev bu şekilde kalacak çok arada kaldım ya ne zaman yapsam bilmiyorum 🥲