Allahneverdiysee Hiçç belirti yok kızlar akıntı beredeyse hiç yok göğüs hassasiyeti her regl öncesi gibi
Meral_63 Allahneverdiysee bende az önce kahverengi lekelenme yaşadım yine geç döllenme normal mi acaba 🥺
anonimmom_ Allahneverdiysee emin olmak için kan testi versen daha iyi olur. ama illa bir belirti olmak zorunda değil her insanın hamileliği farklı
Nilozof Allahneverdiysee Belirti için çokk erken canım benim. Vücutta hormon yükseldikçe artar belirtiler. Hayırlı olsun, inşallah sağlıkla gelsin 🌸
rihemeftun Meral_63 normal bendede oldu ara ara olması normal ama artış yada adet kanına benzer gelirse muhakkak doktora gidin
Allahneverdiysee anonimmom_ ya ne bilim ne akıntım var ne göğüs hassasiyeti dün daha belirti yaşıyordum bugün sıfır
Allahneverdiysee Nisannurr hiç mi ama göğüs hassasiyetim hiç yok nırmalde regl öncesi olurdu o da yok
Nisannurr Allahneverdiysee yani takılma bence. Benim bazı gebeliklerimde belirti varken bazılarında yoktu
Mzgnn0234 Allahneverdiysee 6 haftadan sonra başlıyor bende ikinci gebelikte belirti yaşamadım adetim birgun geçince başım donmeye başladı sonra koku hassasiyeti test yaptım silikti kan 56 çıkmıştı ama 6 haftadan sonra kusmaya başladım ilk çocukta da öyleydi