ozgeBudak006 benim de 23+5 oldu, birkaç gündür karnımın biraz daha hızlı büyüdüğünü hissediyorum, kasıklarımda batma gibi rahatsızlık hissi oluyor bazen. İlk gebeliğim olduğu için bu tür şeyler normal mi onu da bilemiyorum ve zaman zaman endişeleniyorum. Magnezyum kullanıyorum ben de.