sibel3329 Bizimse klimanın üstüne yapıyorlardı. Sinek böcek bit gibi şeyler oluyordu. Bos kolay şişesi koyduk oraya bi iki tane. Artık gelmiyorlar
ayseyl9 ayaznannesi evet canım ya ve çok oluyor sadece bir tane balkonum var sadece onu kullanabiliyorum çamaşır asıyorum o yüzden izin veya vermedim