ayseyl9 şöyle sorayım, yaptığınız sevap olabilir mi peki? dünyada tek biz yaşamıyoruz, yapmayın lütfen 🥺 insanoğlu olarak zaten hayvanlara yaşam alanı tanımıyoruz maalesef. ben klimanın üzerine buğday döküyorum. gelip yiyorlar ve evet pisliyorlar ama temizliyorum. umarım bir sonrakine yapmalarına izin verirsiniz 🙏🏻