Elif92 gamzadgnc ay dünyam kararmıştı böyle örnekleri duyunca içim ferahlıyor Allah razı olsun hepinziden
adelajda Elif92 var canım kesem var ama bebek oluşmamış bu hafta tekrar gideceğim ve şu an 10 tane miyomumda var 😕
adelajda Elif92 7+0 da gittim canım 5. Haftaya göre kesem güzel büyümüş ama içinde bebek ve kalp atışı yoktu çok moralim bozuldu bu hafta tekrar gideceğim
gamzadgnc adelajda Benim ilk gebeliğim öyle oldu kese vardı ama boştu çok ağrım vardı 7 haftalıkken düşük oldu maalesef
adelajda gamzadgnc bu hafta tekrar gideceğim keseniz büyükmüydü acaba inşallah sizinde sağlıklı gebelikleriniz olur tabi benim miyomlarımda bebek oluşursa düşük erken doğum gibi riskleri varmış çok moralim bozuluyor
adelajda Elif92 ben 3 yol önce aldırdım kuzum açık miyom ameliyatı oldum 18 miyom alındı şşmdi işte gebelik sürecindeyim ilerisinde Allah büyük şu an 10 tane var
nilaydax Elif92 evet canım rahim içinde ve büyüyorlar.20.haftaya kadar büyür dedi doktorum sabrediyorum.Amin canım senin de sağlıkla büyür inşallah