Bende tüp bebekle hamile kaldım daha önce açık miyom ameliyatı oldum 18 tane miyom aldılar 3 yıl önce hep bebek istiyordum olmuyordu tüp bebeğe başladık doktor yine miyomlarım var dedi ama küçükler dedi tedavi sürecinde biyümüşler en küçük miyomum 6 cm olmuş 7-+0 da kalp atışı ve bebeği görmeye gittik ama bebek oluşmamış bu hafta tekrar gideceğim tüp bebek tedavisinde kullanılan ilaçlar büyütmüş östrojen hormonu büyütüyormuş gerçekten çok zor bir durum inşallah bu hafta bebeği görürüz Allah isteyen herkese nasip etsin ama miyomlar hep oluşuyor maalesef 😔