sevvalinwonderland melre bana da alttan baktılar iki kere kese görünmediği için. bir sorun olmadı canım. onunla alakası yoktur bence
rabiisso melre sanmiyorum. Ama eminde değilim tabiki. Bu hamileliğimde bi kaç problem yaşadım her seferinde altta muayene yapıldı bi sıkıntı olmadı
Tortilla melre zannetmıyorım hamıle oldugunu farketmeden ılıskıye gırenler oluyor hatta hamıleyken bıle gırılıyor. Alttan muayne ultasondan bahsedıyırsanız sadece aletın ucuyla bakıyorlar dusuge sebep olmaz olsa doktor bakmaz yenı gebelıkte
Eboz melre O etkilememiştir Benimde alttan.baktı sadece kalp atışı riskli.olur dedi duyurmadi şükür birşey yok