melre hayir düşük sebebi değil benim gebelikde 8haftaya girdiğimde sonlandı düşük yaşadım başından beri hep problemliydi o yüzden bununla kafanı sakın yorma muayene sakıncali olan bir şeye doktor izin vermez zaten annemler bana hep öyle diyo muayene oldun ondan oldu belkide anlatamazsin millete de o yüzden takma kafana doktorlar en iyisini bilir bu surecte