annesioo Aslanaslan 37+4 an itibariyle. Yatmak ayrı kalkmak ayrı dert. Mide yanmalarından neredeyse ağlıyciiiiim. Bence karnımda çok düştü bacak arama oturuyor gibi resmen. Hastane çantam ve evim doğuma hazır elhamdulillah.. Bakalım ne zaman teşrif eder hanım kız 😇
kupkup06 Aslanaslan 37 haftadan selamlar ikinci gebelik ama bi korku basmadi desem yalan olur ilki normal dogumdu ikincide oyle oylsun istiyorum ama doktor gecen hafta bebek dönmemis dedi o beni biraz gerdi sali gunu randevum var insallah bu sefer donmus derde icim rahat eder normal dogum olsun istiyorum göbek iyice düstü onun harice bu aralar mide agrilari basladi bakalim bekliyorum sabirla 🤲
Superisibeyza gokce_96 9 gun kaldı benim bdn korkarak bekliyorum nasıl motivasyon oluyorsun ne zor duygularımış sağlıkla kucağıma almanın fısında kendim için korkmadan edemiyorum
Aslanaslan Superisibeyza Superisibeyza korku illa ki oluyor hepsi bir anlık sonra musmutlu oluyor insan bebegiyle tanışınca
gokce_96 Superisibeyza hem korku hem heycan bir arada var bende de 20 nisan da spinal anestezi ile olucak doğum. Doğumdan sonra baş ağrıısı olurmuş ondan korkuyorum nedense en çok
Gecekusu42 37+4 yatakta sağdan sola dönmek ve yataktan kalkarken o bel ağrısı 🤦🏻♀️🥲 bacaklarım ağrıyor birazda ilk gebelik doğum şekli belirsiz çrşmba kontrol günümüz bekliyoruz sabırla
eminenurr00 gokce_96 benim ilk kızımda aşırı olmuştu doğumdan sonra bol bol hatta sürekli kahve iç canım şimdi 37 haftalık 2.ci kızıma hamileyim inan en çok ondan korkuyorm bende
kaya_kaya Mide yanmaları bel ağrısı ve uykusuzluk, korku heyecan stres hepsi aynı anda artık doğurmak istiyorum 😅 hayırlısıyla tabi
badhomian 37+2 yim bacım bacak bacak üstüne stma testimi denedim asla atamıyorum aşşağıda gibi hissediyorum bugun karpuz çekirdeği boyutunda sarı gibi jel geldi ilk defa
Aslanaslan kupkup06 umarım döner benimde ikinci gebelik yine normal olsun diye dua ediyorum ilk ki zordu vakumla doğdu ama bu sefer daha kolay olacağını düşünüyorum bakalaim
gokce_96 momysss benim de son 7 🥺 sende doğum belirltileri var mı canım, bende bugün ishal başladı birazda yüksek tansiyon nedense