Bacım bence bir iki gün sonra kan ver ben regle 5 gün kala test yaptım negatif çıktı sonra artık tamam dedim bir gün sonra gittim kan verdim ve değerim 13 çıktı hamileymişim ama beta düşük işte testte çıkmıyor şuan beta 120 lerde benim dün verdim kan yarın tekrar vereceğim bence sende öyle yap için rahatlasın