36+3 hamileyim 39+1 e gün verildi çok şükür bin şükür ama kızlar ben artık dayanamıyorum rahat edemiyorum artık patlayacağım zayıfım ama karnım gerim gerim geriliyor hiçbir şey yapasım yok halsizim yorgunum midem bulanıyor sancılarım oluyor nefes alamıyorum oturamıyorum yatamıyorum sizde mi böylesiniz ilk gebeliğim çok şey atlattık 36 hafta 36 ay gibi geçti 38 de alalım dedim doktor kabul etmedi 😣