Bende de 21 haftada kanamam oldu acile gittim devlette rahim ağzı kısalığı var erken doğum düşük riski var dediler ertesi gün kndi doktoruma gittim özele o gün tekrar kanamam oldu progeston baslatti ve hemen perinotoloji ye yonlendirdi iki gün sonra hemen gittim özelde perinotolojiye bebeğin durumu iyiydi ama kısalma ve pıhtı vardı iki hafta sonra tekrar kontrole çağırdı gittim rahim ağzı kisalmam 32 den 27 düşmüş ve suyu çok fazlalasmis dedi kndi doktoruma gittim hemen şeker yüklemesi yapildi sınırda çıktı ilaçlar ve diyetle ilerliyoruz meyve tatlı şekerli yiyecekler ve hamur işleri hemen kesildi yasaklandı şuan 26 haftadayim bol istrahatla devam ediyoruz inşallah sıkıntısız devam ederiz