hanez dua tevekkül ve insnain hiç beklemediği anda olury sana umut olayım biz bir 8 ay önce rahim tahlili yaptık olmadı ondan sonra aşılamaya karar verdik eşimle gotigimiz özel hastanede olay oldu hastane kapandı biz üzüldük tam.basliyacaken oldu Allah’tan para flaan daha vermemiştim sonra bikac ay bekledik yine olmadı bu ay doktora gitik aşılama istiyorum dedim bayram ağzı olmaz dedi doktorum git adet olunca yaoucaz şu ilacı kulan hata aşılamaya gerek kalmaz dedi o zmn adetimin 3.gunuydu ve bu ay hamile kaldım aşılama ya gerek kalamdi kaç kere yaoucaz dedik ve nasip böyleymiş alaha binlerce kez şükür ler olsun