Ada06 cok kalabalık sayılmazdı. İrade hoca dogumla ilgili bilgi verdi, hastanenin cocuk hastalıkları doktoru bebegin ilk muayenesi ve tahlilleriyle ilgili şeyler anlattı. Emzirmeyle ilgili bilgi verdiler. En sonda bi bayan geldi araştırma görevlisiydi sanırım, oda güzel şeyler anlattı dogru nefes almayla, pozitif düşünmeyle alakalı falan.