Ed71 Kubrakose beni de aradılar ama sormayı unuttum gitmicem dedim ama şimdi gitmeyi düşünüyoruz eşimle acaba ücretli mi diye merak ettik
Kubrakose Ed71 uyanabilirsek gidecez bakalım 🤗🙈ev biZim etlikte 10 da yetişebilirsek doktor da dün kontrolde gelin kesin dedi
Busraatpl RecebinEsrasi banada dün dedi İrade hanım ama sormayı unuttum gelcez diye kayıt falan yaptırmamıza gerek yoktur dimi ? bide eşli dediler doğru mu
RecebinEsrasi Busraatpl ben yaptırmadım kayıt direk gel dediler bana ve eşimde yanımda olmucak benim bi sakıncası olur mu ki
Busraatpl RecebinEsrasi ben bi arayıp öğreneyim:) eşlide katılabiliyormusuz istersek denmişti tek katılmanda sorun olacağını düşünmüyorum
Kubrakose Busraatpl katılınıyor canım bende eşimle gelicem söyledim de daha iyi eşinizin olmasıda dediler
Busraatpl Kubrakose evet bende görüştüm 10a 10 kala burda olun dediler eşli yada tek gelinebiliyormuş. Bi aksilik çıkmazsa katılmayı düşünüyoruz eşimle
Busraatpl RecebinEsrasi evet eşli yada tek katılabiliyoruz. 10 a 10 kala burda olursanız iyi olur dedi zemin kat konferans salonunda olucakmıs.
RecebinEsrasi Ada06 evet kuzum 33+6 olduk çok şükür düzelme konusunda ilerleme kaydediyoruz şuanlık herşey yolunda bidahaki kontrole kadar rahat dursa yeter sonra vaktimiz kalmıyor zaten :)