Dün doktora gittim 7 haftalıkken doktor bebeğin 7haftaya göre daha az büyüdüyünü kalp atışının dakikada 80( normal 120-160 olmalı olduğunu) söyledi. 6 haftalık gibi duruyor ultrasonda. 1hafta sonra yeniden kontrola çağırdı. Ama olumsuz konuşdu bebeği aldırtmalı ola bilirmişiz. Çok korkuyorum