ilknur3131 6+2 de gittim vajinalde Haftan 5+5 görünüyor dedi kese oluşmuş ama boş gibi de değil gibi de çok minik birşey bar ama kalp atışı yok dedi kese boyutun 23 mm olmuş tam sınırdasın dedi 10 gün bekleyelim sonra alalım dedi. 10 gün ağladım isyan etmek istemedim ama hep dua ettim içime içime ağladım.10 günü doldurdum bugün içimden birşey başka doktora itti beni ve şuan 7+5 çıktı kalp atışını dinletmedi ama duydu.Sabret ve dua et imkanın varsa başka doktora da git.ne gelirse allahtan gelir inancımız tam ama bazı doktorlar gerçekten sadece iç kararıyor.Ben inanıyorum ki sende göreceksin bebişini içini rahat tut şuan görülmemesi normal daha minicik belki kendini gizli tutuyordur :)