Olacakolcak26 öncelikle teşekkür ederim darısı tüm isteyenlerin başına 5 yıllık evliyim hem pcos hem erkek faktörlü sıkıntı vardı yumurta çoktu fakat döllenen yumurta çok az kaldı 8 den 4-3 e düştü derken bi tanesi 3 gün embriyosu dondurduk dediler kalitesi iyi dediler bi tane kaldı onu 5. Güne kadar bekleteceklerdi laboratuvar o şekilde bilgi verdi fakat o gün doktor kontrolüm vardı aynı zamanda doktorum riske gerek yok zaten embriyo az 5. Güne gitmesin kalitesi zaten iyi bunu da donduralım dediler yani 2 tane embriyom vardı biri transfer oldu tuttu şükür biri kaldı