baltuntas evet bende ilk zamanlar bi tuaf gelmişti madem bu seneden başlıyo neden üç olarak hesaplıyo diye 😀sonra 144 aradım bilgi aldım o sene doğan çocuklar olduktan sonra tc olarak Türk vatandaşı olarak olan çocuklarda doğan çocuk sayesinde hak kazanmış oluyo ve hesaplanıyor 😀başta bende tek seferlik alıcam diye gittim hayır sizin üç çocuk olduğu için aylık alıcaksınız dediler anam o kadar sevindim ki 😀