Merib Epidural ile normal Doğum yaptım😊son zamanların en iyi icadı diyebilirim 😊 açıklık 4 cm olduktan sonra yapıyorlar öncesinde yapılmıyor. Sancıyı hissetmiyorsun sadece kasılmaları hissediyorsun. Benim 4 cm açıklıkta yapıldı 1 saat sonra açılmam 8 cm olmuştu. Yapıldıktan 10 sak sonra hastahaneyi turladım o kadar rahatttı. İğneyi yaparken de İnan sinek ısırığı gibi bir acı hissettim. Kan alırkenki acı gibi düşün. Bir de bel ağrısı olur dediler, 2,5 ay oldu Doğum yapalı hiç bel ve baş ağrım olmadı