Allahneverdiysee btun sende belirti var mı şu an bende hiç yok regl gelecek gibi duruyor ya modum düşük
btun Allahneverdiysee hayır canım ben kan verdim yine dün 147 çıkmış 28den doktor normal dedi cuma günü kontrole gideceğim ama hiç belirtim yok sadece arada böyle şekerim düşüyor gibi oluyor içim kıyılıyor o kadar
mutluuuannemmm Allahneverdiysee he öyle olabilir canım ben 5 gün regl görüyorum 25 gün sonra tekrar oluyorum yani 30 günde bir oluyor
Allahneverdiysee Berika23 cumartesi ya o yüzden eşimin de haberi yok henüz bir şey demedim korunduğumu sanıyor sürpriz olacak eğee varsa 🥰
parla94 bende yaparken hiç belirtim yoktu 7. haftada belirtilerin başladı. inşallah vardır gözünüz aydın 😊🧿