anneyim01 canannn0 Benim bir kızım var glm 2. yi istyorum Allahımhayırlısı ile nasp etmesi için Dua istyorum Sizlerden
dalyaluna35 Allahneverdiysee ben de belirtilerimi dpo 13de yasamaya basladim dpo 9da ogrendim yani öğrendikten sonra aslinda belirtiler olmaya basladi ilerleyen günlerde
dalyaluna35 Allahneverdiysee hayirlisi kuzum hakkinda bekle bakalim madem gecikirse oyle kan verirsin
Allahneverdiysee Berika23 öyle görünüyor canım ama bu sabah regl sancım başladı bugün ya da en geç yarın olmam gerekiyor
Semilk05 Allahneverdiysee bende böle öğrendim adetimden 3-4 gğn önce şimdi 26 haftalık olduk bile. hayırlı olsun 🥹
Allahneverdiysee dalyaluna35 öyle yapacağım pazartesi tekrar test yapacağım koyulaşma varsa salı günü kan veririm
Allahneverdiysee mutluuuannemmm hadi hayırlısı bir gerlişme olursa haber ver canım 😊 benim arada regl sancım geliyor bekliyorum
Allahneverdiysee mutluuuannemmm evet benim de öyle 19. Gün bugün normalde 18 19 20 gün arası oluyorum 20 yi geçmez
Allahneverdiysee btun sende belirti var mı şu an bende hiç yok regl gelecek gibi duruyor ya modum düşük