Allahneverdiysee yaa benimde bugün çatlatma iğnemin 3. Günü sabah ilişki oldu beklemedeyim yumurtam 18.9 mm ve 17.2mm olarak çıktı çatlatma iğnesi oldum 8 nisanda doktor 10 Nisan sabah ilişki olsun dedi de benim ilişki sırasında çok zorlama olunca hafif pembe kanama geliyor peçeteye sonra geçıyor yine öyle oldu inşallah tutar ya chatgbt bi sorun olmaz sperm içeri gidiyo kanama dış tarafta kalıyor dedi çok heyecanlıyım 28 Nisan adet günüm stresten düşünmekten pozitif yorum aramaktan kafayı yicem 2 yıldır evliyiz ilk tedavim ilk çatlatma iğnem bu ay Klomen kullandım ondan önceki ay folik asit Duphaston kullandım inşallah ilk denemede pozitifi bende görürüm