leefamily Allahneverdiysee yerinde olsam eczaneden farklı bir marka testle teyit eder kafamı rahatlatırdım ama evet vaar
Allahneverdiysee leefamily eczane çok uzak ya ben markete gidince bir an esti aldım yoksa almayacaktım test
senpoyraz Allahneverdiysee ben kan verdim abla pazar günü 7 olan değerim bugün 9.1 kimyasal büyük ihtimalle yine
esinmom Allahneverdiysee bu markayi bende almiştim kötü degil aslinda bide regl az da kalmiş hormonu tespit etmiş olabilir belki yerleşme kanaman gelir regl yerine dikkat et bi bakalım
dalyaluna35 Allahneverdiysee dpo 9 da testim böyleydi baska bir markayla teyit edebilirsiniz ama bence var
Allahneverdiysee eslem2121 gerçekten mi forumda arattım pek göremedim kullanan . Kendine güveniyorsan doğur canım kalabalık aile iyidir ben çok severim 😅 sadece kendime güvenemiyorum
Allahneverdiysee esinmom regle yakın pozitif verebiliyor mu ya 😐 ilk gebeliğimde yerleşme kanaması yaşamadım belki bu sefer olur tabi varsa
Allahneverdiysee Selim_Alparslan inşallah ya regl sancım var ama bugün ya da yarın rwgl olmam gerekiyor