canannn0 Adetim 1 hafta gecikti kan verdim beta 716,8 çıktı tekrar kan vermeli miyim yoksa kese için doktora mi gideyim direkt bilemedim
uzumlu_kekim777 Allahneverdiysee inan çok sevindim Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım
Allahneverdiysee yusufunannesi15 bir belirtim yoktu aslında sadece regl öncesi sancım erken başlar benim hiç olmadı bu ay .Bir de sabah uyandığımda ağzımda demir tadı vardı burada duymuştum gebeliğini bu şekilde öğrenenleri ihtimal vermedim ama o gün test alıp yaptım
Allahneverdiysee cigddm beta 38 çıktı 2 gün gecikmeyle bugün yine test yaptım aynı silik koyulaşmamış
senpoyraz Allahneverdiysee ben kan verdim abla pazar günü 7 olan değerim bugün 9.1 kimyasal büyük ihtimalle yine