rabia06rabia melikeaytekin korkma cnm daha yeni belki geç döllenme sır ondan düşük çıkmıştır artması önemli
melikeaytekin anne9800 bel agrısı kasık agrısı mkıde bulamtısı goguslerım agrıyor ama sankı ıkı uc gun once daha cok agrıyodu
mutluuuannemmm Allahneverdiysee bilmiyorum ama bu sabah negatif çıktı şimdi de kahverengi leke var galiba Regla dönecek
uzumlu_kekim777 Allahneverdiysee evet şimdi gördüm canım Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah vardır ama var bence çünkü altta ki testinde ikinci çizgi kalınlaşmış ilk yaptığın testde belki beklediği için daha koyudur
uzumlu_kekim777 Allahneverdiysee inan çok sevindim Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım
mutluuuannemmm Allahneverdiysee evet ya bende fark ettim bakalım bu ay yine ovülasyon takibi yapacağım aynı zamanda folik asitimi değiştirdim
btun Allahneverdiysee hayır canım ben kan verdim yine dün 147 çıkmış 28den doktor normal dedi cuma günü kontrole gideceğim ama hiç belirtim yok sadece arada böyle şekerim düşüyor gibi oluyor içim kıyılıyor o kadar