melisakucuk Merhaba, söylediklerinize çok haklısınız.
Özellikle, İstanbul’da bulunan doktorlar, nüfusun da çok olmasından dolayı; bir hasta gider, yerine on hasta gelir mantığındalar.
Kendilerini, zerre kadar yormak yok.
Yakın zamanda ben de çok aşırı saygısız, edepsiz durumlarla karşılaştım.
Jinekolojik bir problemim var ve miyomla birlikte rahmim ve yumurtalıklarımı da almak istiyorlar.
İkinci bir görüş için başka bir doktora gideyim dedim, doktor o kadar kibirli ki; kendisine ikinci görüş için gidilmezmiş, muayene etmedi ve ayarlayıp, durdu. Kendisi, her durumda ilk ve tek başvurulan doktor olmak istiyor, herhalde.
Günlerce, kendime gelemedim, tansiyonum yükseldi.
Geçen günde, daha fazla zaman ayırsın, durumumu iyice incelesin, sorularımı rahatça sorabileyim diye, özel muayenehanesi olan bir doktora gittim, sözümü bitirmeden muayeneye geçin dedi, muayene sonrası bir iki şey söyleyip, yanımda iken hazırlanıp, işim var diyip, çıktı.
Yazıklar olsun.
Kendilerine, kahve içip, sohbet etmeye gitmiyorum şifa bulmak için gidiyorum ama paramla rezil oluyorum, evime daha da hasta dönüyorum.
Allah, hepimizi her konuda hakkımızda hayırlı olacak, saygıyı, edebi bilenlerle karşılaştırsın.🤲🏻