Doktorların insanları bu kadar yipratmasi her doktorun farklı farklı konuşması her şeyi biliyoruz havasında olmalarına rağmen bilememeleri böyleleri nasıl okumuş anlamış değilim devlette de özel de de çok saçma doktorlar var bir ben mi böyle düşünüyorum benim gibi düşünenler var mı