tuncesra rabbim isteyenlere en güzel duyguyu tattirsin insallah
Ama kendini buna adama 1 ay olsa da git çalış düşündükçe olmuyor en iyi ben yaşadım
Evlenir evlenmez hamile kaldım 1 kizim oldu çok şükür
Kızım 3 yaşındayken 1 tane daha düşündük 1 yıl boyunca aynı senin gbi adet duzensizliginden hamile kaldım heyecanı yasioduk 10 15 gün gecikirdi inan ki ama hamile kalamiodum herşeyi denedik senin gbi doktora bile gttim guatir rahatsizligim ilerlemiş çocuğa ara verin dediler ilaç verdiler tabi bn ilacı kullanamadım
Sonra çocuk yapmaktan vaz gectim inanmicaksin ama 1 ay içinde ya 1 yada 2 kere yanaşma oldu ama asla bebek için cabalamadim ve o ay hamile kaldım demem o ki düşünme
Eltim de aynı senin gbi idi 1 yıl çocuk için çabaladı sonunda vaz geçti ise girdi ve hamile kaldı hiç düşünmedi herşeyden önce morale ihtiyacın var kafanı dağıt Rabbim ummadigin anda kapıyı açar sana