tuncesra [silindi] bende kuzeninle konuş yani uzak bi akraba değil sonuçta yakınsın konuş bi sıkıntısı varsa tabi anlatırsa çünkü insan anlatınca birisiyle konuşunca çok rahatlıyor
Bulutlu Rabbim sabrını artırsın, inşallah en yakın zamanda nasip olur yüreğini ferah tut. Veriyorsa lütfundan, vermiyorsa hikmetindedir. Seni o kadar iyi anlıyorum ki.. demek ki bu imtihanı taşıyacak kuvvettesin.. bi akrabası var eşimin aynı sıkıntıları yaşıyordu. Evvde kendi ilacını yapıp kullandı Allah'ın izniyle hemen oldu. Karabiber le kuru üzüm.. denemek istersen yazayım
tuncesra Bulutlu yazabilirsin ama bu aydan sonra başka kur denemicem bir ayda normal bi şekild e kafama takmadan ve ovulasyon falan yapmadan denicem eğer öylede olmazsa bide bunu denerim
Tuba-Sahra tuncesra rabbim inşallah sanada hayırlı sağlıklı bı evlat nasip etsin amin Brealifee ürünleri var hiç duydun mu kullanıp hamile kalanlar var Instagram'da bı araştırmanı tavsiye ederim canım inşallah sende faydasını görürsün
tuncesra Tuba-Sahra Amin inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Evet gördüm ama denemedim açıkçası sürekli bişeyler denemekten de korkuyorum bizim bi akraba evlendiğinde çocuğu olmuyor diye baya her şeyi denemislerdi kayınvalidesi her ay biseyler deniyorlardı kızın yazık böbrekleri iflas etti daha yeni de vefat etti. Her şeyi denemekten korkuyorum aslında şuan hayıt suyu ve zeytinyagı incri kuru yapıyorum
Svgszy tuncesra cnm merhaba bizde cocuk için bir sene bekledik bende testte tek çizgi görmekten o kadar üzülüyordumki bazen kirmizi kalemle ikinci cizgiyi yapardim:-)bendede cikolata kisti ve miyom vardi miyom onemli degildi ama kist hamileligi engelliyordu.soğan suyu maydanozlu süt buhari testere disli aslan pencesini denedim faydasi olmadi. Doğum kontrol ilaclari kullandim kist küçülmedi.snra baska bi doktor rahim filmi istedi iki ay bekleyin dedi filmde sikinti cikmadi sadece kist vardi.ondan sonra adetim bittikten sonra meryem suresine basladim hergun bir tane okudum meryem ana otu aldik internetten onuda suya koyup yumurtlamaya yakin içtik esimle bir parcada beze sarip uzerime taktim ve gobek cektirme diye bisey var onuda yaptirdik bunlari bir ay içinde yaptim ve o ay hamile kaldim.benim yaptiklarimi çocuk sahibi olmak isteyen birimede soyledik o yapmış hamile kalmış sende yap insallah hamile kalirsin seni cok iyi anliyorum bende ayni donemlerden geçtim artik en sonunda kafaya takmadim o zaman hamile kaldim bide Allah kulunun zannı uzerinedir şöyle dua et "Allahım biliyorum sen muhakkak vereceksin ancak bu sureyi kisalt ve bana tarafindan salih bir evlat ver"...Allaha emanet ol:-)
tuncesra Svgszy tâbi canım bende meryem suresine başlamıştım sen kaç tane okuduğunda müjdeli haberini aldım ben dün okuyamadım her gün okuyodum ama
tuncesra Levelmas çok teşekkür ederim insan bazen tanımadığı insanlarla konuşmak dertlesmek istiyor tanıdıklarla rahat konuşamıyorum çünkü Allah razı olsun bende dediğin gibi kendime ilgilenecekler başka şeyler bulmaya çalışıyorum eşim çalışmama izin vermiyo calışmıyorum ama evde vakit geçirmeye çalışıyorum bende
tuncesra Seherrrrr inşallah canım inşallah Allah razı olsun bende soğan kuru yaptım ama bende yaramadı galiba bi ise
Seherrrrr tuncesra zamani var ozaman kuzum sen hic dusunme baska seylerle ilgilen sonra bi bakmissin hamilesin 🙏 rabbim hayirlisini versin insallah
Zilanoz tuncesra Fazla Kafaya Takma Kuzu Üzüntüden De Olmuyor Rabbim Tez Zamanda Evaltı Sana Bağlasın 🙏❤
Tuba-Sahra tuncesra doğrudur canım rabbim çabalarını sonuçsuz bırakmasın inşallah bende o yağlardan kullanıyorum canim aspir yağı sirke çörek otu zayıflamak ve adet düzensizliği için biraz miden dinlensin sende dinlen unut başka birşeye odaklan bazen hiç ummadigimiz beklemediğimiz anlarda mucize gerçekleşir inşallah sonunda gülen sen olursun rabbim isteyen herkese saglikli hayırlı bı evlat nasip etsin
Svgszy tuncesra adetim bitince başladım 23.yü okuyacaktimki test yaptim ve hamileydim sonra 41 e tamamladim ama meryem ana otunuda mutlaka kullan ve üzerinde taşı ben hamile olduğumu öğrendiğimde cikardim bide göbeğinde kaldir bilen kocakarilara yaptir ama herkesinki olmuyo
Svgszy tuncesra ictiginiz sularada meryem suresini oku sanirim 5ve6. Ayetleriydi onlarida sık sık oku ben okuyup şişeye eşime de veriyodum gün içinde içiyorduk hep
Kurbagaannesi tuncesra Allah senden razı olsun. Ben de yaşadıklarımı unutmuştum. Haklısın şükür etmiyoruz. Sağolasın bunları hatırlattın bize..