tuncesra canım öncelikle Allah en kısa zamanda nasip etsin insallaahhh, tüm kalbimle diliyorum. Sonra şunu söylemek isterim ki benim ablam da ilk 3 yıl uğraştı olmadığı tedavi kalmadı ama en son eşi hastaneye gitti ve varikosel olduğunu öğrendi yani sperm sayisi düşüklüğü ve ya damar genişliği yani sperm umurtaya ulaşmıyor.ameliyat oldu ve diğer ay ablam hamile kaldı. Vede sana tavsiyem şuan yaptığın herşeyi bir kenara bırak. Ve hamile kalmak için tek bir ilaç, kür, karışım vs kullanma. Hatta hamile kalmak istediğini lütfen unutmaya çalış. Çünkü ennn büyük düşmanı stres ve beklenti. Inan hiç ummadığın amda hamile kalırsın allahin izniyle. Lütfen biliyorum zor ama lütfen biraz olsun unutmaya çalış ve hiçbirşey kullanma🙏🏻 rabbim.nasip etsin insallahhhh sen ve senin gibi isteyen herkese.