tuncesra canımm...seni o kadar çok iyi anlıyorum ki yani bende 8 aylık evliyim 1 temmuz 2018 de evlendik biz hemen bebek olur saniyoduk bende eşimde çok istiyoduk neyse evlendik balayından döndük ve şok 15 gün sonra adet günümde adet oldum tabi bilinçsiziz sanıyoruz hemen olacak ilk ay olmadığı için çok uzulduk ve sonra ardı arkası kesilmedi temmuz da 2019 1 ocağa kadar adet oldum ama o 5 aylık süre içinde yaşadıklarımı önce allah sonra eşim ve ben biliyoruz o kadar agliyodum ki her negatif gebelik testi beni yerle bir ediyodu çok dua ettim hep hayırlısını istedim ve hep dedim etrafımda kötü evlat örnekleri çok olduğu için onlar gibi olacaksa nasip etme ama benim bizim sabrımızı arttır Allahım dedim ve sonra çok şükür hamile olduğumu öğrendim şuan 3 aylık hamileyim ama inan her namazimda şükrediyorum ve dediğim gibi o 5 ay omrumden 5 yıl götürdü evet kısa bi süre der şimdi bazıları ama onu düşünerek geçirilen 5 ayı çekmeyen anlamaz dilerim şu mübarek 3 aylar hatrı hürmetine rabbim sizede hayırlı sağlıklı salih bi evlat nasip eder en kısa zamanda