tuncesra Ah arkadaşım ah... Hiç üzülme. Zamanı geldiğinde Rabbim ıstesın kayadan ot çıkarıyor. Ben en ümitsiz insandım bana kalsa... Hiç adet göremedim. Doktorların verdiği ilaçla adetimi gördüm. İlaçla adet görüyorum nasıl olsa diye üstüne de gitmedim. Sonra evlendim asıl sorun baş gösterdi. Meğer büyüme gelişme hormonu salgılayan hipofiz bezim doğuştan yokmuş.Eşim içten içe üzülürken bana hep destek olmaya çalıştı. Maddi sıkıntı çekerken bile tedavi süreçlerimi ihmal etmedi. Aşılamalar olumsuz olurken bir bir, artık işe güce ara verip kendımızi yaşadıgımız yerden 12 saat uzaklıkta bit devlet hastanesinde tüp bebeğe odakladık. Ve ilk denemede tüp bebek tuttu. Adeta kayada ot bitti. 4. 5 aylık hamileyim şimdi. Sen elinden geleni yap gerisini Allah'a bırak. O yerini zamanını bilir. Olmuyorsa ya daha iyisi olacaktır. Ya da gerçekten olmaması gerekir. Rabbim hakkında hayırlısını versin buna dua et. Biz de sana dua edeceğiz kardeşimize hayırlısıyla sağlıklı bir bebek nasip eyle, diye...