Keziban yaa bende nst de sanci cikiyor ve belde kasikta agrim da var hissedilir sekilde o yuzden donmezse 38 de sancilarin devam ederse sezeryanla alirim dedi bide devlet hastanesi dedi yani ozelde doktor dese sezeryana alip rahatlayacak derim ama devlet hastanesindeki doktorum soyledi