defnenisa 34+4 teyim bebegim.makat gelis 33 haftamda hastaneye yatis.yqptim nst de ve bende sanci oldugu icin bu.hafta 34 haftalik oldum kontrooe gittim yine makat gelis bas gelis olmasi.icin ne.yaptiniz ne yapmam lazim 😭
buse76 defnenisa artık dönmez gibi canım inşallah kolayca doğurursun sağlıklıca kucağına alırsın bebeğini
buse76 defnenisa bebek nasıl gelmek isterse öyle geliyo zorlamamak gerek bazen herkes normal doğum yapacak diye bir kural yok sezeryan da bir normal doğum şekli canınızı sıkmayın hiç
cylnboran04 defnenisa Benım de makatı secde pozısyonu yaptım birde ayağımı koltuğa koydum yere uzandım popu kısmına yastık koydum 10 dakıka beklıyordum sonra yastıkları kaldırıp sol tarafıma uzanıyordum 5 dakıkada
Bykessra defnenisa Ben 38 oldum hala dönmedi sezeryan tarihi verdi doktor son bi kontrolüm var mucize olursa döner ancak 😂
defnenisa Benim ilk kizim normal dogum o yuzden normal olsun diye dusundum yoksa saglikli olsunda hic farketmez normal sezeryan
Bykessra defnenisa son güne kadar dönen varda oran olarak çok az genelde dönmüyorlar 36 dan sonra özellikle
evremkesmis defnenisa bende 32 de makatti. Çarşamba kontrolüm var. 34 oluyor. Doktor 35 e kadar dönmesini bekliyoruz. 35 den sonra zor dedi. Bende Çarşambayi bekliyorum. Hakkımızda hayırlısı
evremkesmis defnenisa imkansız değil ama bebek iyice büyüdüğü için ihtimal azaliyormus. Ama doğum başladığında sancı ile 38-39 da bile dönen bebekler varmış. 🤷🏻♀️
Momybus defnenisa youtube da bideolar var yavrum benim de 35. Haftada döndü doktor 32 de artık çok zor dönmesi sezeryan demişti bide ben her akşam o visdeoları yaptım seçde pızisyonu yaptım konuştum bebeğimle birde anlıyolat gerçekten
defnenisa Momybus ya bende 1.5 hafta olacak muzik actim konusuyorum hatta bir tane.kizim 5.5 yasinda ona surekli karnima yaklastirip konusturuyorum flas aciyorum karnima koyuyorum secde pozisyonu sonra bi kac hareket daha var onlari yapiyorum insallah donmustur
defnenisa Keziban yaa bende nst de sanci cikiyor ve belde kasikta agrim da var hissedilir sekilde o yuzden donmezse 38 de sancilarin devam ederse sezeryanla alirim dedi bide devlet hastanesi dedi yani ozelde doktor dese sezeryana alip rahatlayacak derim ama devlet hastanesindeki doktorum soyledi
seeviim defnenisa internetteki egzersizleri denediniz mi, isterseniz özel ebe tutabilirsiniz ebeler pozisyonlara göre bebeği döndürüyor
defnenisa seeviim evet denedim hatta yuruyus falsn dedi ben zaten normalde gunlerim cok hareketli gecer ama tempolu yuruyus falanda yapiyorum 1.5 haftadir