mmmm ayy bende erik istiyordum ama bir ay öncesine hiç bi yerde bulamadık malesef mersinlere kadar aradık internetten baktık 100 gramı yani 3/4 tanesi 50/60₺ oha dedim ama eşim alalım dedi sipriş formuna girdik ki oda tükenmiş ama Allah yüzüme baktı ona yakın sevdiğim birşey bulduk çokca aldım bir aydır da gidip alıyoruz ondan yiyorum. Baya bastırdı beni. Şimdi aöylemeyim onu da canın çeker canım. Çörçıl yapabilirsin mesela ben öyle yapıyordum ya da limonu sıkıp bardağa salatalık söğüşü yapıyordum sende öyle yapabilirsin canım