A_S_K mmmm Brnde dört gözle bekliyorum kocaeli gebze köşklüçeme beylikbağı tarafında gören duyan varsa yazsın banada 🙈
QuenMom mmmm canım aşeren manavında bulabilirsin ben oradan aldım istanbuldaysan beyoğlu ve pendikte.
Nil123 A_S_K ben bir yerden 20 tl ye aldım 7-8 adet küçük plastik kapta eşimde 55 tl ye aldı ve dondurulmuş değildi gayet güzeldi internettekilere çok hüvenmeyin bulundugunuz yerde iyi manavlara sorun istek üzerinede getirirler👍🏻
anapanda12 Hamileliğimi öğrenir öğrenmez ilk bade sonra peşinede erik aşermiştim hala aşeriyorum badeyi turşu olarak buldum yedim ama erik yok buralarda malesef
Yeliz2 Valla ben aylardir istiom yok.malesef yurt disina gelene kadar catliycam galiba badem bulduk yedim ama hic tadini alamiom erik cagla bekliom tursusunu yedim oda tutmadi yerini
Kezya Aylinannesi biz internette 2/3 tanesinin 50/60 ₺ olduğunu gördük😅 dişimin koğuna yetmez ağzımı vurduğuma değmez şurda bi ay sonra çıkar nasılsa. Ona yakın bişey buldum bir aydır gece gündüz onu yiyorumvalla iyi ki buldum çünkü baya bastırdı hiç aklıma bile gelmiyo artık😅
Sevvaldal Bende bu hafta yakınımızda bir maekette buldum. Küçücük ama daha. 8-10 tane paketlemişler. Gene de hiç yoktan iyidir😊