znnnr Yok yok ben düşüğe etki ettiğini düsünmüyorum. Benim kan pıhtılaşması var igne olmam gerekiyor. Biz o süreçte devlet hastanesine gtmiştik deprem zamanıydı özel hastane kapalıydı. Devletteki doktor gerek yok iğneye dedi gönderdi. Bebeğim düştü. Sonraki ay adet olup hamile kaldım. Iğne kullanarak doğurdum çok şükur. Benim hamile kalmam kolay olmuyordu. Ben tesaduf oldugunu dusunmuyorum kesinlikle faydasi oldu. Bu sürecte esime de keci boynuzu kürü yapmistik. Açikcasi doktorun verdiği yan etkisi olan ilaclari kullaniyoruz soğan doğal ve eski bir yöntem bisey olmaz diye dusunuyorum. Zaten tam yumurtlamaya gelince bitiyor suresi. 15 gun dolmus oluyor bence deneyin bir.