begumkaya2 28nisan Hiç korkma kuşum her sancının bizi bebeğimize yaklaştırdığını hayal et hep, yani bende mümkün olduğunca böyle karşılamaya çalışacağım sancıları☺️ Tamam canım haber ederim☺️
begumkaya2 28nisan Hiç korkma kuşum her sancının bizi bebeğimize yaklaştırdığını hayal et hep, yani bende mümkün olduğunca böyle karşılamaya çalışacağım sancıları☺️ Tamam canım haber ederim☺️
28nisan begumkaya2 aslında hep öyle hayal ediyorum ama hep bir acaba oluyor nedense bi de eşimin iş yeri baya uzak o yokken ağrım başlarsa nasıl olur diye düşünüyorum hep kendim arabayı kullanmayı bile düşündüm herkes saçmalama diyor tabi ki 😂
begumkaya2 28nisan Sorma benim eşimde vardiyalı çalışıyor, bu hafta gececi, tam da sona yaklaştığımız için hep bizdeydi aklı😂😂 ya neyseki eve yakın iş yeri çok şükür arabayla gidip geliyor ama insan yine de evde yalnızken doğum başlamasını düşününce tabi biraz afallıyor çok haklısın🫠 Hayırrr tabiki o halde lütfen kullanma arabayı☺️
28nisan begumkaya2 işte hep böyle aksi denk geliyor benimde eşim belediyede çalışıyor normalde 1 saat uzaklıkta iş yeri bu hafta geçici görev olarak 1 haftalığına başka yere gönderdiler orası evimize 2 saat 😂 tam annemlerin evinin yanına gitti olmazsa seni de götüreyim oraya diyor saatte 1 arıyor mutlaka var mı ağrın diye 😅 artık bişey olmazsa pazartesi anneme bırakacak hastaneye orası çok yakın diye
begumkaya2 28nisan Aslında çok mantıklı annene gitmen ya çünkü evet baya mesafe uzamış, ne olur ne olmaz yalnız kalmaman daha iyi olur🫶🏼
28nisan begumkaya2 evet eşimde öyle düşündü ama ben uzun kalıp rahatsız etmek istemiyorum kimseyi şu an birazdcik evimde dinlenmek daha iyj geliyor ,😅 aslında kayinvalidemler yakın 10 dk mesafedeler kayinpederim bir şekilde götürür hastaneye ama o durumda ben rahat edemem onun yanında eşime de söyledim hak verdi zaten. Eşim cumartesi de çalışacak sonra Pazar pazartesi izinli artık yanımda olur pazartesi de anneme geçeceğiz beraber hatta olmazsa babaneme geçelim dedik onun evinde daha rahat ederiz diye 😂
cglctl begumkaya2 28nisan bolodor happybusey alpanne3 Kızlar naptınız doğurdunuz mu sadece burdan çizgili defter Doğurdu onun haberini gördüm sizler naptınız var mı bir gelişme ben bu sabah kontrole gittim açıklık yok ama bebiş aşağıya inmiş perşembe sabah 6 da yatış yapacağız suni verilecek
begumkaya2 28nisan Haklısınız bir yandan da ya eşimde beni annemde bırakmak istedi bu hafta gececi olduğu için tek kalmıyım diye ama insan evinde kalmak, telaşsız evinden çıkıp gitmek istiyor doğuma. İyi hadi şükürr haftayı bitirdik sayılır, az da kaldı, nasıl daha rahat edecekseniz öyle yapın☺️
28nisan begumkaya2 evet hatta bize kalsa eşimle gidelim herkese sonradan haber verelim istedik ama benim annem kesin anlar sürekli o da arayıp soruyor telaşa verir ortalığı diye mecbur haber vereceğiz 🙄 gerçekten insanın evinde olmak gibisi yok kaç gündür bir telaş var ama en azından yatıp uyuyorsun başka yerde aynısı zor oluyor
begumkaya2 28nisan Biz iki taraflada konuştuk, doğuma giderken haber vermeyeceğiz, nasipse doğum olduğunda ya da beni doğuma aldıklarında eşim arayıp çağıracak. Bir tık ikna çabaları olsa da biz ikna etmeyi başardık şükür bakalım☺️😂
28nisan begumkaya2 benim kendi annem anlamıyor ona da haber vermeyecektik yanında olacam ben seni bırakamam dedi durdu sürekli eşimi tembihliyor 😅 kayinvalidemler sormadı zaten de onlara doğum olunca haber verir eşim ama annem bizimle gelecek mecburen. Siz çok güzel ikna etmişsiniz bizimkiler anlamıyor. Geçen kontrol için gittim annem aradı reddettim diye telaş yapmış bişi mi oldu reddetti diye o kadar panik 🫣
begumkaya2 28nisan Benim anneannemde doğum olduktan sonra gitmiş hep annemin, teyzemin doğumlarına, ben beklerken panik olurum bana doğdu diye haber verin dermiş. Oradan herhalde antrenmanlı annem biraz daha anlayışlı davrandı😂😂
28nisan begumkaya2 benimki de aslında başta öyle söyledi ama son 10 gündür ben hiç yanında olamıyorum senin uzaksın diye geleceğim nolursa olsun diyor. 😂 Yeğenimin doğumunda gelinimize çok ağlamıştı annem hatta gelinimiz kendi annesini değil annemi istedi sabaha kadar yanında şimdide ağlarsın diyorum yok diyo anlamıyor kendi bilir artık 😂
begumkaya2 28nisan Eh evet kendileri bilir doğru diyorsun, ayy biz zaten kendimizden başka bişey göremeyiz o gün, bebişimize kavuşmanın hayaliyle etrafla ilgilenemem ben muhtemelen😂
28nisan begumkaya2 ay evet ben eşime bile diyorum panik yapma yapacaksan gelme beni de strese sokma derdim sen olmayacaksın bebeğim diye 😂 herkesi hemen doldurma bak hastaneye diyorum herkesi ararım o heyecanla duramam diyo kendi eşim bile anlamıyor 😂
begumkaya2 28nisan Zaten onlar bizden daha panik ki, yani şahsen benim eşim de öyle, şimdi yanımızda birini getirme ikna çabasına girdi😂 Destek olur diyor, ben kahve almaya falan giderim yanında biri olsun diyor, türetiyor sürekli😂
28nisan begumkaya2 ebe okulunda yanınıza eşinizi annenizi değil gerçekten size yardımcı olacak o an panik olmayan yönlendirme yapan birini alın demişlerdi. Kardeşimin eşini düşündüm bende annem yeğenime bakarken o gelir diye ama bakalım sağlıkla gelsinler gerisi hiç önemli değil. Artık zorluyor beni kasılmalar karnım taş gibi oluyor 3 gündür rahat uyuyamıyorum. Boğaz ağrısı başladı bir de bugün. Gelsin artık bebisler
begumkaya2 28nisan Çok doğru kesinlikle o heyecanı yönetebilecek destek biri lazım ama bende o özel anı eşimle geçirmek taraftarıyım, beraber aşarız diye düşünüyorum ya. Dikkat edinnn, ılık su için, ıhlamur, son zamanlardayız ıhlamur serbest artık🫠
melekbengul 28nisan ay benim de burun tıkalı boğazlarım şiş gibi, karnım düzenli olarak kasılıyor 4-5-7-10 dk aralıklar ile değişiyor. Doğum sancısına çok yakın ama doğum sancısı değil ki yatıp uyuyprum iki gündür
28nisan begumkaya2 içtim onları falan ama fayda etmiyor:( ılık limon sardım şimdi inşallah faydası olur biraz burun akıntısı da başladı gibi
28nisan melekbengul benim kasılma yok sadece karnım taş gibi oluyor ve burun akıntım başladı bugün bir.anda oldu dün akşamdan beri :(