begumkaya2 merve__12 39+3 de biziz, henüz bekleyiş devam ediyor, gelmezse Salı günü suni sancı ile yatış var nasipse. Ayy sağlıkla gelsinler tümm bebişler🤲🏽🥹🌸
gkc990_ @merve__12 gece 12 den itibaren 39 haftalık oldum salı günü 2.5 cm açılmam vardı yarın kontrolum var ilerleme olduysa doğuma alırlar büyük ihtimalle
cizgilidefter cglctl bir şekilde çıkacak artık bu bebişler. Suni evet kötü tecrübesi çok ama çoğu vajinal doğumda da verilen bir şeymiş, dozu önemli gibi. Ben de korkuyorum ama elbette önce sağlıcakla bebişe kavuşmaya odaklanıyorum
begumkaya2 cizgilidefter Evet kendi sancısıyla giden gebelerde bile desteklemek amaçlı suni takılabiliyormuş, ama birçok kişi de kendi sancımla da doğum yaptım suniyle de ikisi de aynıydı diyor, kafalarımızı bulandırmayalım güzel şeyler hayal edelim güzel olsun☺️
cglctl cizgilidefter hayırlısı bakalım sağlıcakla gelsin bütün bebişlerimiz ama gerçekten bu Nisan bebeleri keyifçi çıktı bu aralar o kadar hareketliki karnımdan çıkıverecekmiş gibi hissediyorum ☺️
28nisan begumkaya2 bu aralar kimden duyuyorsam bebisler gelmiyor suni sancı takılıyor galiba 😏 bizde 39+4 olduk pazartesi 40 olacağız doktorum tekrar kontrol için çağırdı bakalım ne diyecek nasıl ilerleyeceğiz daha sancı hiç bişey yok 🥲
begumkaya2 28nisan Evett gerçekten öyle, Nisan bebişleri birazcık keyifçi çıktılar sanırım🫠 Sağlıklı olsunlar da, kaç ayı devirmişiz birkaç gün daha bekleriz napalım🥹 aramızda bir gün var bakalım bizde salı günü yatış nasipse
28nisan begumkaya2 evet 1 gün var ama bana yatış falan demedi doktorum sadece pazartesi gel bir daha bakalım dedi sancı falan da çıkmıyor nstde bebek hareketleri de güzel dedi 🥹 böyle daha çok stres olmaya başladım 😅
begumkaya2 28nisan Bazı doktorlar 41 i bekliyor acaba o yüzden mi yatış vermedi ki. Çok şükür bizimde öyle ama benim doktorum 40 ı geçirme taraftarı değil. Var vakti saatleri işte onları bekliyorlar ya kuzularım👼🏻☺️
28nisan begumkaya2 belkide 41 bekleyecek veya 40 ta bişey görmezse suni sancı mi diyecek bir kaç gün sonra bilmiyorum. 2 gündür hiç rahat değilim karnım taş gibi oluyor uykumdan uyanıyorum yaklaşıyor galiba 🥹
begumkaya2 28nisan Benim yaklaşık iki haftadır oluyor o durum, kasılmaymış o bilmiyordum da doktor söyleyene kadar😂 Bebiş toplanıyor sağlı sollu karnım birden taş gibi oluyor, aşağı baskı artıyor, bakalım kontrolden sonra bizi de haberdar edin☺️
28nisan begumkaya2 ay evet kasılmaymis burda birinin doğum sancısı o şekilde olmuş hatta başka bişey hissetmemis bende o yüzden hazırlıyorum kendimi yavaştan bende 2 3 gündür başladı. Dün gece ne sağa ne sola donebildim o kadar sertti ki uykumdan uyandım. Bakalım pazartesi duruma göre haberdar ederim sizi de 😌
begumkaya2 28nisan Tamam canımm haber bekliyorum, kasılmalar nst de çıkarsa, açılmam varsa bir ihtimal beni de harın yatırabilir, yoksa Salı nasispe, allahım çok yaklaştık hadi hayrlısı ve sağlıkla inşallah🤲🏽🥹🩷
alpanne3 Bızde Ikı güne 39 hafta olucaz normalde sezeryan olsaydı alacaklardı Ssvd düşündüğüm ıcın beklıyoruz basmadıgımız tuş kalmadı doğum ıcın ama sanırsam bızımkıde ıcerıde baya rahat gelesı yok
28nisan begumkaya2 bende nstde hiç bişey çıkmıyor carsamba gittim en son sen bir gitte pazartesi tekrar gel bir bakalım duruma dedi açılmam da yok 🥲 suni sancıdan korkuyorum nedense. Haberdar et mutlaka sende canım ❤️
begumkaya2 28nisan Hiç korkma kuşum her sancının bizi bebeğimize yaklaştırdığını hayal et hep, yani bende mümkün olduğunca böyle karşılamaya çalışacağım sancıları☺️ Tamam canım haber ederim☺️
begumkaya2 28nisan Hiç korkma kuşum her sancının bizi bebeğimize yaklaştırdığını hayal et hep, yani bende mümkün olduğunca böyle karşılamaya çalışacağım sancıları☺️ Tamam canım haber ederim☺️