Masaldefteri123
Benim 12.haftadan 19.haftaya kadar kanamam devam etti, progestan iğne ve fitil kullandım, hastanede yatış yaptığım gunler oldu, şükür şu an iyiyiz kanamam bitti. Bazen süreç uzun olabiliyor, dinlen bol su iç kendini yorma, istirahat etmeye devam et geçecektir inşallah 🌸