Kızlar selam şuan 12 haftalık hamileyim sabah kanamam başladı hemen acile gittik gebelik kesesinin altında bir kanama alanı olduğunu söyledi doktor ama asla azalmıyor devamlı regl gibi kanamam geliyor. Başına gelen var mı ne zaman azalma başlar ? Çok endişeliyim