sudeli4 aynen öyle gerçekten de doğrudan benimde evde çocuğun olmasa önemli değil de evde 2 .5 yaşında kızım olacak sonuçta çok sukur ki kayinvalidem ile yaşıyorum valla emeği çok fazla doğumda neden o kadar süre burda sezeryan 2 gün normal doğum da 1 gün