kurkmantosuzmadonna @1melekannesi3858
İkinci hamilelikte acil serklajim eğitim araştırmada atıldı. Benim serklajdan sonra yanılmıyorsam 2-3 gün kaldım hastanede. Hemen taburcu etmediler. Endol un hap formunu verdiler 6 saat arayla 4 hap , onu hastanede doktor kontrolünde veriyorlarmis o sebeple tutmuşlar öyle demişlerdi bana. Sonra taburcu oldum.
Serklaj da normal ameliyata hazırlanır gibi öyle hazırladılar odada, sonra götürdüler genel anestezi uygun görüldü benim için nörolojik bir rahatsizligim olduğu için. Daha doğrusu sedatif verildi. Çok kısa sürdü hemen uyandim zaten. Sonda takmışlardı o çok zorladı beni. Aşırı sancım vardı 24 saat boyunca sonda durdu. Bende serklajdan sancım var sanıyordum sonda çıkınca sancı falan kesildi. Meğer bazı kişilerin vücudu sondayi kabul etmez sancı yaparmis benim de öyle olmuş. Onun dışında sıkıntı yaşamadım. Bir süre pembe leke geldi o kadar. Ozeldekiler ile aynıydı yani hemen hemen işleyiş.