mavisanne0
Aynı durum uzun zamandır bende de var pazartesi kontrolüm vardı doktor bir problem görmedi, bebek büyüyüp alanı daraldıkça haraketlerini daha net hissedip acı duymak normal dedi, 10 gün sonra tekrar kontrole çağırdı. Ben de 34.haftadayım bu arada.